Sööööndag..

Har hunnit med mkt..


Öppnade ju butiken själv idag..
O det gick bra..:)
Så nu e jag inte nervös för det igen:D

När jag kom hem blev det mat..
Lite rensning av avlopp, fy fan va äckligt..!!
men det rinner lite lättare nu i handfatet..:D

Varit ute på promenad..
O sen har jag stått o bakat smarrigheter i någon timma eller två, fast med trevligt sällskap..:)

Nu ska jag snart ut på en liten runda till..
Fint väder ju, så lika bra att passa på:)

Här kommer även veckans finfina träning:)

Måndag:  Morgonpromenad+ pump
Tisdag: Morgonpromenad+15 min promenad (haha)
Onsdag: Morgonpromenad+ 15 min styrka (hemmapass) + 1 tim gym
Torsdag: Morgonpromenad+ cx+ 20 min gym
Fredag: VILA
Lördag: 50 min gym
Söndag: 40 min promenad + en liten till snart då..:)

Ser bra ut..

Fått låna hantlar av en kär vän så imorgon ska jag göra ett lite mer odentligt hemmapass..
Sen blir det nog step/pump på tisdag, o gymmet onsdag..

Nehe, ut va det..
Tjohej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0