Veckans träning...

Förra veckan såg bra ut..

Måndag: 20 min hemmaträning (armar) + 30 min promenad
Tisdag: Morgonpromenad + 1 tim gym (bröst+rygg)
Onsdag: 1 tim gym (mage) +  30 kvällspromenad
Torsdag: Morgonpromenad + pump
Fredag: Vila
Lördag: 45 min gym (axlar+armar)
Söndag: 45 min promenad.

Alltså nästan 4 timmar styrka...
Skulle önska jag kunde mer..
Men tiden måste gå till annat oxå:/

Blir nog ändring på det NÄR jag blir stadsbo..

Nu bakar jag bröd, igen:D
Får fikabesök ikväll så ska bjuda på smörgås o smootie..
No more sugercake..;)

Jag kände av en retsam förkylning igår, o natt har jag varit i helvetet o vänt..
Sovit skitdåligt o varit uppe gång på gång..
O retsam hosta o dunkande huvud..
Usch, har inte tid o lust med detta alls..
Gav mig ut på en liten morgonpromenad, men jösses va jag svettades..
Så ska nog lugna ner mig lite, o se till o klara av o jobba först o främst..
men imorgon e det step/pump, o jag vill så gärna gå..!!!
Men det låter jag morgondagen utvisa..

Ne, en kopp kaffe o sen ladda om..
Lägenheten är ett bombnedslag, vilket det inte ska vara i em..!

Ha en bra dag..
kramar


Kommentarer
Postat av: Vera

Bra jobbat !

2012-05-28 @ 14:27:50
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Svar till Vera...

Tackar..

Hoppas du piggnar till snart så du kommer igång igen:)

2012-05-28 @ 14:57:54
Postat av: Vera

Tack :) Ja, jag ska försöka börja lite smått denna vecka, blev ju så sugen på pump nu när din syster skriver att det nya är så bra :)

2012-05-28 @ 20:56:26
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0