Fredagskväll...

Finbesök..
Middagsrester..
Morötter, gurka o dipp..
Soffhäng..
X-factor.
 
Btw, fick se en bild på mig när jag tatuerade mig sist, låg på sidan då, o jag kan säga att jag skulle kunna göra allt för att få se den magen på mig själv igen..
Vilka linjer, o va platt o fin den va..
 
(kanske va dumt o dippa ikväll hrrm)
 
Jaja...
 
Tog cykeln till jobbet idag iaf..
Det första jag gör när jag vaknar är o kolla om det regnar..
O gör jag de så blir jag irriterad, men idag va det lugn o jag trampade glatt mot jobbet..
 
Imorgon behöver jag dock komma hem skapligt efter jobbet o dra vidare på andra äventyr..
Så ja, det få helt enkelt bli bilen..

Nehe, ladda inför morgondagens 4 arbetstimmar..
 
woop woop..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0