Måndagskväller..

Då ligger man utslagen på soffan...
 
Bestämde mig för att gå med cyklen hem..
Så ca 45 min promenad blev det..:)
Känns bra att ha det gjort innan måstena fyller kvällens sista timmar...
 
Har ätit rester från igår, pratat i telefon, diskat o lagat  ny middag till lunchlådan o tills imorgonkväll..
Tränar step då så skönt o slippa hinna med o laga nått innan/efter...
 
När jag stod i köket o snabbläste reklamen slits min dörr upp, men ingen kommer in..
Ingen sa nått heller..
Blev iskall, funderade på om någon gått fel o blev ställd över att se min hall o inte sin..
Hann tänka en heeel del..
Men... de va ju Elias ju:)
 
Syrran skulle komma o låna en klänning så när hon skulle testa den skulle ju självklart Elias oxå prova något, så av med sin lilla t-shirt o på med nått gigantiskt..
När han slet av det så gick han fram till sängbordet o slet tag i min deo o drog någon gång under armen..
Det e sjuk va de där små lär sig snabbt:)
 
Men tur att han missade det stoora paketet som stod i tvrummet:P
 
Igårkväll hade jag sjukligt begär efter nått gott o äta..
Va ute o svävade rejält i fantasin, allt från äppelkaka till pannkakor med grädde o sylt..
Men blev frukt istället..
 
Lika så ikväll..
När jag hade ätit de sista från tacosen, mest sallad, färs o annanas så kom begäret efter meeer..
Så nallade en o annan falukorvsbit från den färdiglagade matlådan..
E mätt, men suget efter mat finns..
Men nej, nu e det bra!!
 
Vill va något kg lättare i början av dec..!!
 
Imorgon blir det läkarbesök nr 3 med örat..
Förbannade skitöra..
Har redan lagt 800 kr på skiten nu..
O antibiotika funkar ju inte..
Efter någon vecka efter kurens slut är det lika illa igen..
Så vad händer nu??
Jag kapar snart av fanskapet..
 
Ne, nu ska jag glutta vidare..
 
Vi säger så..
Tjillevippen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0