Ny frisyr o sådär...

Sov fruktansvärt dåligt inatt..
Tog näsdroppar o fick helt enkelt ligga o svälja snor som rann ner i halsen istället..
Det tar ju aldrig slut:O
 
Vet inte va kl va när jag väl försvann i drömmarnas värld..
Men kl ringde halv 7 o jag va mer död än levande just då..
Kolsvart ute, så fick städa lite ljus o så, vart mysigt:)
 
Sen tog jag cykeln ner till frisören..
Det va fortfarande mörkt då..
 
Så efter ca 2,5 timma blev resutlatet så här bra.
 
När jag kom hem laddade jag med kaffe..
Sen har jag plockat ner massa i förrådet, strykt gardiner o fått upp dom, tvättat o ren torr tvätt är redan på sin pats, dammsugat, diskat, lagat två middagar (en till lunchlådan imorgon), planterat om två blommor o nu sitter jag o äter soppa..
Mums så gott,,,:)
 
Har även gjort en annorlunda adventsstake i år..
Blev nöjd som tusan..
 
Nu har jag lite kvar, sen e dagens måsten gjorda..
Det e disk o torka av golven..
Nej, fan julklapparna ska jag slå in oxå..
Sen e det klart..
Kanske ska lägga mig i soffan en stund då..
Känns som att jag både behöver o förtjänar det..:)
 
Ha en fortsatt bra torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0