Ny vecka men kväll..

redan....
Vart tog denna dagen vägen??

Jag fuskvägde mig idag, va så nyfiken..
O ja, lite resultat har jag hallt lyckats med..
-1,4kg på 18 dagar..
inte fy skam..:)
Så nu ger jag ett hårdare tag fram till 1a dec..
Jag cyklade till jobbet idag, o skulle gått hem va tanken, men magen o jag har varit osams i em så jag kände inte riktigt för att gå 45 min när jag kunde cykla i 20 iställe..

Men jag cyklade ju iaf..:)
nu har jag ätit..
Kebab o sallad i tacobröd..
Gick ner kan jag lova..:)
matlådan inför imorgon e snart klar..
Sen blir det disk o dusch..
O vips, så va det kväll igen.. :/

Hoppas ni haft en bra start på veckan..
O att ni som kunde njöt av solens strålar idag:)

Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0