Söndagsledigt..

En dag som började ca 9.15..
Efter lite frulle o fix så körde jag ner mot Virserum...
 
Blev kaffe o lite köksbordsdiskussioner med mor o far innan vi gick o hälsade på mojmoj..:)
Det e roligt o se henne så "pigg"...
Har fruktansvärda bilder i minnet av denna lilla varlse..
 
Sen blev det lite skvaller o glöggmys med fina M o katten:P
 
Innan jag åkte hemåt fick jag middagen serverad hos mamma o pappa..
Kyckling o potatisgratäng..
Det e så satans gott, får aldrig till kyckligen som henne...
 
När jag körde hemåt kom det snöblandat regn..
Suck..
 
Veckan ser ut att bjuda på lite flingor oxå..
Ohh nooo!!
 
Gillar väl läget i år oxå då..
 
ladda inför tre dagar på jobbet, sen kommer en ledig torsdag..
Sen spenderar jag 8 dagar på grannis i streck..
Har en finfin vecka efter det:)
Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0