Steppass

Jag nös under eftermiddagen, o ilandet bakom ansiktet kom sakta men säkert..
Men jag gav mig trots allt ner till gymmet o körde ett pass step..
Det va lite snurrigt i bollen ibland,o jag gjorde lite fel men det gick bra det oxå..
Jag fixade armhävningarna, men det sista gav jag upp på..
Huvudet dunkade o armarna höll mig inte uppe..
O vad e det jag känner i bröstryggen??!
(fan ta dig spruta om du inte ger mig samma kraft som innan)

Nu har jag duschat o sitter med en kopp te o syster smarriga bröd som hon o Elias bakade till mig...
Det e så sjukt gott..
Men felet är att om jag bakar det så e det slut på två dagar..
Så får inte bli så ofta..:P

Jag hoppas allt jag svettades ut alla baciller ikväll, för jag har massa jobb framför mig nu..

Btw, mötet på jobbet gav mig inte mer info än jag redan visste, typ..
Så bara o vänta o se vad som händer o sker...

Ha det bra allt..

Ja just det, en sak till..
Ett nej är alltid ett nej, svårare än så är det inte!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0