Superfredag..

Denna fredagen har gått i stubinfart..
En riktigt bra arbetsdag..

Dock slank det ner en bit kaka till efetmiddagskaffet..
Den va suuupergod.
Tur att man cyklade hit idag..

När jag kommer hem ska jag ta en låååångdusch o sen hoppar jag ner i soffan o stannar nog där tills ögonen slår igen..

Lördagen börjar med några timmar på jobbet..
O kommer den bli lika fartfylld som idag så kommer de timmarna säga swisch !!

Vill passa på att säga en sak..
Jag älskar min syster nått enormt..
Vi kan varandra, o finns där till 110% vad det än gäller..
Du är bäst!!

Puss o kram o trevlig helg..

Kommentarer
Postat av: sandra

åh va go du e... ja finns för dig me systra mi

<3

2012-11-16 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0