Torsdag...

Arbetsdagen gick lagom segt..
Inte alls mkt kunder, men hoppas på bättring imorgon då lönen har hittat in på kontona..
 
Efter jobbet fick jag middagen serverad av syster..
Blev kycklingsallad från Ica..
Superdupergott tycker jag..:)
o surdegsbrödet va toppen!!
 
Elias busade som vanligt o orden kommer från ingenstans..:)
Härliga unge.
Han somnade så gott bredvid mig i soffan, o snarkade som en gris :P
 
När jag gick till bilen såg jag en mus som sprang bakom deras bilar..
Jag kan säga att jag sprang efter, o lurade in den på granntomten:D
Förbaskade as!
 
Nu har jag tagit en dusch o ska ta ett apelsin..
Kvälls-suget e alltid värst..

:/
 
Imorgon hoppas jag att det e uppehåll, så jag kan cykla till jobbet..
 
Tack för ikväll syster m fam..
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0