Totalt slutbabblad...

Efter 4 timmars dryg arbetsdag åkte jag raka vägen hem o slängde i mig färdiglagad mat..
Sen hoppade jag in i bilen o körde ner till Virserum..
 
Där besökte jag ett gammalt par som e för goa..
Det bjöds på våfflor o jag kunde/fick inte tacka nej..
Men efter ca 4 timmar va jag så trött i huvudet av allt pratande så det snurrade i huvudet..:D
O hade jag tackar ja till allt de ville bjuda på så hade jag garanterat gått upp 10 kg i vikt..
Det va roligt att se att de hade det bra:)
 
Sen blev det ner till pappa o köra bort till kyrkogården o tända ljus hos lilla farmor <3
Det e så fridfullt denna kvällen där..
Jag önskar att man tog sig mer tid till att stå där, tänka på alla fina minnen tillsammans med henne..
Hennes humor o hennes skratt o leenden,..

Det va superfint vid graven o det lös så vackert när vi gick..
 
Imorgon e det söndag..
O jag ska försöka ta mig ut på en långpromenad..
Det kommer behövas efter dagens våffelsmaskeri...
 
Men först ska jag ta en lång o härlig sovmorgon...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0