Växjö...

Efter mkt velande hit o dit så fick det bli shopping i växjö idag...
Gav mig iväg runt 10 så fick lite sovmorgon iaf...
Va otroligt lungt där idag..
Lönerna kanske började ta slut, men kan säga att min gjorde det idag..
Nästan iaf:D
 
Hittat julklappar till alla barnen, vilket känns bra..
Har en kvar, men den e typ "fixad" redan..:)
 
Så slipper julklappspaniken i år..
 
Idag tog jag mig verkligen tid för att titta på saker o ställen jag aldrig brukar gå in på annars...
Har öppnat en klädbutik som heter Lager 157 nere vid citygross..
Vilka sjukt bra priser..
3 linnen 100 kr, olika koftor o stickat för 100 kr o onepeace vuxen/barn 157 kr
Asfina knäsockar i grått eller vitt med mönster kostade 50 kr paret..
Har redan köpt svarta så jag fick helt enkelt låta bli:P
Där måste ni bara gå in alltså!
 
Sen va det ett ställe nere vid Chilli som hade lagerrensning med utekläder för barn o vuxna..
Så hittade en limegrön väst (vad annars)..
Kan man ha både höst o vår över långärmat..
Läckert..
 
När kl blev 16 hade jag lyckats hitta det jag skulle o lite till..
Så nöjd o glad åkte jag hemåt med en lättare mattematik på -2000 kr på kontot..
(då ingick en halv tank bensin o en limpa ciggisar)
 
Det kanske låter weerd att åka ensam o shoppa, men jag trivs..
Jag går i min värld o ingen tid att passa..
Det e lyx för mig:D
 
Nu har jag fixat matlådan inför morgondagens arbete..
O disken är snaaart klar..
 
Sen ska jag päsa i soffan o vänta in solsidan..:)
 
Här ser ni lite av dagens inköp
(inte julklapparna förstås)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0