Bodycombat...

 
Något taggad för nya combaten..
Varit en gång för över ett år sen..
O har inte kunnat gå pga arbetstiderna..
Men e ledig varannan torsdag så testade på det..
 
Kan säga att det gick bättre än väntat..
Själva slagen va många av samma, så hann komma in i det innan det va dags att byta..
Speciellt på knäkickarna fick jag möjlighet att ta ut mig ordentligt..
Men det va kul, o jag ska gå igen:)
Nu satt det fint med en iskall päron/vanligshake..
(svetten bjuder jag på) haha..
 
Middagsdags o dusch står på kvällens schema.,.
 
Alkoholen e köpt o helgens mat är nu handlad o klar..
 
Nu väntar vi bara på Lördagskvällen...
 
Tack för att du hängde på syrran...!!

Kommentarer
Postat av: sandra

lugna puckar.. å du.. se nu till å ge fasen i godisskålen...:)

2012-10-04 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0