En bra lördag...

I fredags åkte jag ner till mor o far o stannade där över natten..
Va fyra år sedan jag sov "hemma" så kändes både härligt o lite småweerd..
 
Vid 8 va det dags att ge sig ur sängen o slänga i sig lite frulle..
Sen drog vi mot Kalmar för lite shopping..
Självklart blev det kinabuffe nere i stan..
Bästa buffen ever!!
 
Efter mkt hit o dit o hit igen så va vi "nästan" nöjda...
Hittade inte riktigt allt som va planerat..
Men dagens timmar sprang iväg o vi va tillbaka i vrum runt 19..
 
Då va det bara att slänga i sig en kopp kaffe o hoppa i arbetsbyxorna (som jag för tillfället inte lyckades knäppa)..
efter ca 1 timma så va vinterdäcken på..
 
Jösses va det lät om dom när jag körde hem..
Dubbelidubb..
Men nu behöver jag inte tänka på det...
 
O på torsdag ska bilen servas så sen kan jag va lugn en stund igen:D
 
När jag kom hem så tog jag en iskall öl o kände hur både kropp o knopp la av..
Men hittade Magnus betner på en sida så låg o kolla på den showen till ca halv två..
men uuuh va det susade i huvet..
Va länge sen jag va så trött..
 
Vaknat av o an hela morgonen..
Men gick ur sängen vid nio..
Solen skiner o jag ska snart sätta igång med dagens planer..
 
Promenad, städ, matlagning..
Ikväll sitter jag lite barnvakt tills syster kommer hem från jobbet..
Dock sover pinsen men jag ska nog allt tjuvkika på honom :P
 
Nehe, solen skiner o det e dags att göra nått åt dagens...
 
Tack mor o far för igår, o för hjälpen i garaget..
Tack Magdis för att du är du<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

... Och tack för att du står ut med mig!:-*

Svar: :o) Alltid!!
Pila

2012-10-29 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0