En kväll i köket..

När jag kom hem från jobbet slängde jag ihop några goa räkmackor..
 
Sen gjorde jag en minipizza till morgondagens lunchlåda..
 
Efter att disken försvann så gick jag ner till willys o köpte lite till frukosten...
På hemvägen blev jag småsugen på scones, så nu e de snart klara i ugnen..
Blir gott till både frullen o mellisarna på jobbet imorgon..:P
 
O vet ni...
I vår ska jag ta tag i mitt liv o åka utomlands..
Jag, PILA, ska åka till cypern med föräldrarna o syrran...
En känsla blandad med förtjusning, spänning o oro..
Men någon gång ska jag, o det får bli då!!
 
Så här ska vi bo:)
 
Nu ska jag hoppa ner i soffan...
 
Tjohej..
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

ja kommer älska å se din min när planet e på startbanan:) du kommer älska å va utomlands sis.. å du.. de blir många promenader i stranden:)

2012-10-02 @ 22:14:47
Postat av: ....

Hur härligt som hälst när planet drar i väg o lyfter :-)

2012-10-03 @ 09:17:08
Postat av: Fd granne

Fy fan så avundsjuk jag e!! :-*

2012-10-04 @ 02:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0