Hej oktober..

Ja nu va det både ny vecka o månad...
Vad hände med sommaren liksom?

Idag tog jag cykeln till jobbet..
Känns skönt o piggna till lite på vägen..
O så tog jag en kaffe med städeskan innan jag gå ner till butiken:)

Va ganska seg dag idag kände jag, varorna kom tidigt o plockades upp snabbt då vi har praktis på plats..

Även ett eftermiddagsmöte klämdes in men tyckte tiden stod still iaf..

När jag kom hem gjorde jag lite snabbkvällis..
Gröt o äggmacka..
Orka annat liksom:D

Nu har jag varit med syster o tittat i deras hus..
Jättemysigt kommer det att bli..
O vet ni, de har bastu..
Yehhaaa vilka goa cider det kommer bli där inne:D

Elias hade redan lagt sig så fick inte gosa med honom ikväll..
Men jag får härda ut:)

Nu ska jag nog ta o diska lite..
Sen får de bli tvn innan jag lägger mig..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0