Hemmapass..

Innan sommaren va jag kanonduktig o körde flera hemmapass i veckan.
Allt från cx till kondition..
O trots att de inte va så långa ( 15-30 min) så gav de resultat..
Allt e bättre än inget, eller hur?!!

Idag valde jag att göra lite cx innan kvällsmaten..
Men det va ganska segt, men det märktes att de va länge sen jag gjorde de där övningarna..
Med gummibandet kan man ju själv välja hur "segt" man vill ha det..
blev ca 20 min, ingen direkt svett, men lite rosig om kinderna va jag allt..:)
Brukar avsluta med armhävningar x max, men inte idag..
Nej, det gååååår inte.. ;(

Idag e det 5e dagen sedan jag skulle ta min spruta för ryggen..
O har känt lite sått i ryggen redan i helgen..
Men vaknade idag med äkta värk..
Det stumma som strålar fram i magen o under dagen så kändes ryggen som en enda stor platta som strålar upp i nacken o ut i benen..
Så örat, kom igen nu o lääääk ordentligt..!!
Jag vågar inte riskera att göra om denna jävla kur för tredje ggn..:/

Jag la mkt fokus på att stretcha sen..
För att verkligen jävlas med ryggen..!!
Det går inte förklara riktigt men har man riktigt ont så är det skönt att jävlas med den, för då rör det på sig liksom..
Själva problemet är ju att det stelnar, vilken man ska försöka förebygga..
You get it?!

Ikväll åt jag havrepannkakor..
Japp, det e precis va det låter som..
Pannkakor med havregryn..
Mkt mer mättande o inte alls så pjåkigt..
Man byter bara ut en del av mjölet mot havregryn,
Jag använder förstås fibergryn som e mindre, o sen dinkelmjöl..
o kom ihåg, NO SUGAR!!
i värsta fall använd lite sötningsströ..

Nu blir det soffan resten av kvällen..
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0