Hrm...

Haft päronen på besök ikväll..
Vi tittade lite på tv o pratade lite om cypern..
 
När de åkte insåg jag att kl va halv tio, alltså va maxi fortfarande öppet..
Godis har lockat i tre dagar nu..
Vissa stunder e överjävliga måste jag erkänna..
Men klarat mig..
 
Nu sitter jag här i soffan...
Med denna
 
Har inte smakat än..
Den vita ängeln säger åt mig att ägga tillbaka det i påsen..
Djävulen säger "ät, du har ju faktiskt cyklat till jobbet i tre dagar"..
 
o nu vet jag inte vem jag ska lyssna på... :/
 
Jag kan inte ta en, utan då ryker hela skålen, det vet jag...
Tränar jag imorgon så kommer det inte kännas lika bra..
 
Har ju faktiskt redan planer på att äta kinabuffe med min finaste vän imorgon..
 
Gaaaash vilka sjukt onödiga problem man måste leva med..
 
Näe, jag lägger tillbaka det i påsen nu o tar ett glas vatten iställe...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas kvällen gick bra eller rök skålen? Ses i eftermiddag kram

2012-10-04 @ 05:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0