Måndagskväll..

Va härligt att vakna då det va lite ljusare ute..
Bättre start om man säger så..
 
Cyklade mot jobbet o dagen gick fort o hann inte med det som skulle göras..
Eller ah, kunden går ju alltid först o det fick de göra idag...
 
Fick finbesök av syrran o Elias nästan direkt när jag kom..
Han kom med en kalasinbjudan som va så otroligt söt..
Målat lite på kortet hade han oxå gjort:)
 
När arbetsdagen va gjord så valde jag att gå hem med cykeln istället för att trampa..
Det tog 45 min i rask takt för satan i gatan va det regnade o blåste..
 
 
På vägen hittade jag en bankkort o jag hade inte mage att låta det ligga..
så tog med det hem o ringde upp personen som stod som ägare på kortet..
O japp, hon va glad måste jag säga..:)
 
Känns bra att göra något sådant..
I helgen hjälpte mamma en liten pojk att få tillbaka sin borttappade mobil i kalmar..
Ringde upp någon från telefonlistan o sa vart vi var o vips så va pojken nöjd o glad..
 
Det krävs så lite för att göra någon glad..
 
Nu har jag ätit toast, diskat o har tvätten kvar att plocka in..
Sen e dagens måsten gjorda..
O promenaden e som sagt redan gjord vilket som känns bra..!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0