Miss matlåda...

Jag måste säga att färdiga matlådor is great!!
 
Har frysen full av färdiglagad mat o insåg nyss att jag inte behöver laga mat på tre dagar..:)
Risken e att man glömmer bort det där o de blir liggandes..
Men lika bra o äta av det klara o fylla på nytt senare..
 
Lagar alltid för mkt mat så blir en o annan låda i veckan som slängs in i frysen..
O det e guld värt när tiden tryter..:P
 
Gick till syrran innan o tog en kaffe..
Solen värmde hela vägen dit men hem va den väck o det blåste kallt..
Men jag fick iaf en timmas promenad tur o retur o det e inte fy skam:P
 
Idag hade jag ingen fantasi på middag så slängde ihop lite gott o blandat..
'
 
Jag är ett fetaostmonster!!
 
Nu ska jag faktiskt ta o lägga mig i soffan o kanske blunda en liten stund..
Bara för att jag kan:P
 
Ska nog ta o gå till maxi sen o kolla läget..
Har ju fått massa gratis-grejer som "välkommen till Vetlanda"-present..
Så här om dagen fick jag 5 bakelser från oskars o nu hade jag tydligen ett paket kaffe o en påse bullar o hämta.
lite rabatter här o var oxå o jag tycker att det e superduperbra gjort av Vetlanda...
Vad hade hultsfred gjort för nyinflyttade liksom?!
Kanske borde börja dela ut hänglås?!
 
Nehe..
Vila va det..:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0