SNÖ!!

Va faaaan...
Jag vill inte ha snö..
Jag vill ha rena gator o framför allt inte en insnöad stackars bil...
:/
 
 
Men vad gör man...
 
Hoppas bara att det värsta försvinner tills imorgonkväll, för då ska jag köra ner till Vrum...
 
 
Idag har jag kört truck på jobbet..
Gaaasch va svårt det va..
Men eftersom min "övningskörningsledare" höll sig lugn så gick det bra o inga skador skedde:D
 
Får nog ta o köra en aning mer för att få till det:P
 
Tack fina vän för titten idag..
Det va roligt:)
 
Nu har jag ätit, duschat o gjort matlådan klar inför sista arbetsdagen..
Så nu tar jag o landar i soffan med lite gottit..
Fan va svårt det är o på kvällarna att låda bli godsaker..
Men denna är inte så värst farlig..
 
Det är kvarg med pepparkakskrydda o clementiner..
Receptet kom ursprungligen från Vera..
 
Imorgon vill jag ha bar mark, så det så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0