Söndag..

Då va det redan söndag o ledig dag med sol..
Dock ser jag molnen komma sakta men säkert o de är inte vita, om jag säger så..:/

Igår lyckades jag återigen tacka nej till sötsakerna..
Va chips, godis o alkohol..
Men nej, min fina vän fixade fram morötter o dipp istället..:)
De va länge sen, ååå så gott det är!!

Jag har i flera dagar varit sugen på glögg, så två koppor varm glögg blev det i M´s soffa efter hennes smarriga middag:)

Tuuur att jag inte behöver köra till jobbet längre, för fy va dålig vägen är..
O alla varningsskyltar ligger huller om buller o man får passa sig så de inte skrapar upp hela bilen.
O alla små asfaltsbitar som ger däcken en jävla smäll..
Ujujuj..

Idag blir det iaf en långpromenad..
så det så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0