Torsdagslugn...

När jag jobbat klart tog jag cykeln hem o satte igång o städa..
Har dammat o dammsugat golvet..
Orkade inte bry mig om o moppa..
 :/
 
Sen tog jag en långdusch...
Om ni visste hur härligt det är att bara stå där under rinnande vatten o njuta av värmen...
Har haft badkar innan o inte haft möjligheten att hänga upp duschmunstycket...
Så nu är det guld värt att slippa hålla i det..:P
 
Nu sitter jag i min onepiece i soffan..
Fötterna är doppade i ett fotbad med skummande salt..
Ljusen är tända o tvn är på..

hemmet är "rent" o jag likaså..
 
Sådana här kvällar borde man ha oftare...
 
 
Imorgon är det dags för läkaren igen, o en ny antibiotikakur ska startas..
 
Fick remisserna från Vvik idag på posten..
Så ska passa på med nya blodprov oxå..
 
Har aldrig varit så nöjd med någon läkare så som jag är med Olle o Maria på Medicinavdelningen i Vvik..
De är fantastiska o de är så lätta att ha med o göra..
 
Nu ska jag njuta vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0