Varning för depp...

En tisdag som började med en iskall cykeltur mot jobbet..
Det ilade i pannan på mig...
Tur att jag hade vantar iaf...
 
Har känt av en stum huvudvärk sen i söndags nu..
O trots att glasisarna har varit på vägrar den släppa...
 
Hade möte idag, o det va nog där min bitterhet kom...
Va inte riktigt på samma nivå när det gäller vissa saker..
Så eldade upp mig lite men men, bara att göra som man blir tillsagd..
 
Pratat med min medicinläkare i Vvik idag...
Mitt öra va så gott som läkt, men sen va det dags att ta sprutan för ryggen o vips så va örat rött, varigt o jävligt igen..
Så jag ville kolla om det hade med sprutan o göra, o det stämde..
Sprutan gör att mitt reumatiska ska bromsas o inte utverklas mer, alltså försämras även läkningsprosessen...
Så imorgon ska jag boka ny tid till läkaren, o börja om med en ny kur antibiotika o vänta med sprutorna tills örat e heeeeelt läkt..
Det ledsamma med detta är att jag fick vissa biverkningar av antibiotikan, plus att den va dyr..
Det som är spännande är att se hur min kropp reagerar utan sprutan..
Kanske kommer jag inte märka så mkt, eller så kommer det smygandes tillbaka..
Det får jag helt enkelt se...
 
Var på stepen ikväll..
Men mitt dunkande huvud, slöa kropp o opepp gjorde sitt o jag tog det lugnt passet igenom...
Men jag va där, o det känns bra..
 
Nu har jag ätit en macka o tagit en kopp te..
 
Ska nog strax lägga mig o hoppas på ett bättre humör imorgon..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0