Ännu ett...

.. lass e packat i bilen..
Lite större grejer nu..
Börjar bli skönt att se större tomma ytor..
Va hemma i stan innan o pockade upp lite..
Men kommer ingen dirket vart, så länge jag inte har möbler att ställa upp allt på o i..
Men snart så..:)

Kvällens middag va inget o skryta om..
Gröt o en smörgås med ägg..:D
Idétorka delux..
Tur att man har lunchen redo inför morgondagen iaf..
Imorgonkväll blir det step..
Skönt att få till någon vettig träning denna veckan iaf..
Det har kommit lite på glid nu när alla dygnens lediga timmar går till att packa o planera..

Får ta tag i det ordentligt i oktober sen..

Har haft godissug hela dagen..
Va inställd på att jag skulle köpa naturgodis efter jobbet, så man kan gå o småäta lite under tiden man plockar upp..
Men glömde bort det..
Svårt o förklara för er hur jag tänker när det gäller allt det där med godis o frosserier..
Träffade en person idag som sa " nu när jag börjat träna så känner jag att jag kan unna mig mer av godsakerna".
(personen äter choklad, så gott som alla dagar i veckan)
Så enkelt tänkande, egentligen.
Men det skulle jag aldrig fixa..
Varför träna då?
Då har man ju inga resultat att se fram emot..
Men psykiskt mår man nog bättre av träningen..

Kan man inte äta lite, utan att äta mer så ska man låta bli..
Men det e tufft...!!
Ne, nu ska jag sätta mig i soffan en stund..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0