Lördagseftermiddag..

Gårkvällen bjöd på smörgåstårta o glada skratt i Virserum..
Min fina vän magda hade lyckats riktigt bra med smörgåstårtan, ja, faktiskt så bra så att gästerna stod i kylen o åt av den med varsin gaffel innan de åkte.. (HRMM)
 
"jag har aldrig" har aldrig haft så djupa diskussioner som igår..
Lite väl djupa en del gånger.. haha..
Tigerkaka e inget jag vill ha i framtiden iaf..
O äta en död ödla e nog inget jag vill göra heller..:D
 
Vid ca halv tre så va lyan tog o jag o magda kröp till kojs..
Jag sov riktigt bra i hennes stora soffa, men hud vilken trafik det e nere på gatan egentligen..
När lastbilarna kom small det o hela huset skakade..
Jösses...
 
Tog o stannade på Haga innan jag åkte hem..
Tog lite kaffe o pratade med norgetöserna oxå..
De växer så det knakar..
Inga småbarn längre om man säger så :) 
 
Nu sitter jag hemma i stan..
Allmänt seg i skallen..
 
Ska ta o starta tvättmaskinen tänkte jag..

Någon nytta måste jag nog göra en trist höstdag som denna..
 
Tack Magda för igår/idag.
O du, detta löser sig..!!
Finns*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0