Då va dagen gjord..

Gick upp vid 9 för att gå ner till affären o handla lite...
Jag gjorde scones till frulle o det är så suuupergott..:)
Namnam...
 
Förberedde morgondagens matlåda när jag ändå hade tid..
 
Började jobba 11.45 o måste säga att dagen gick fortare än fortast..
Massa småfix o större fall mer eller mindre hela tiden..
O sen kom Eukanuba o bjöd på smörgåstårta..;)
Så går det när man gör ett bra jobb:D
 
Möte med bossen blev det me..
Ska ha ett sådant där medarbetarsamtal nästa vecka, så ska fylla i papper om mig själv o mina synpunkter..
JIPPI; NOT!
 
Tycker inte om sådant där, alls!!
 
 
Precis vid stängning strular saker o ting, så stressad o vresig åker jag tillslut hem för att byta om o köra ner till stepen..
Då ringer det mitt i allt, vilket jag antog va M i all fart så svarar "Ahh"...
Ja men va det inte en försäljare då!!!!
Ännu sämre humör försöker jag lite snällt ifrågesätta hans trams o tillslut lägger han på o jag kan åka..
 
Efter halva passet inser jag att jag har tagit mina träningsbyxor bakofram..
Ne Pila, det är inte smart att slita på sig byxor när man pratar i telefon..
Haha..
Men det syntes inte så jättemycket..
 
Nu har jag ätit o ska landa i soffan...!!
 
Imorgon kommer jag ha gräsligt ont i benen..
Det garanterar dom, säger dom nu iaf..
 
Tja då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0