Ge mig måndag morgon....

.... helst eftermiddag, så vi är framme på Cypern..!!
 
Jag har börjat packa lite, o får mer o mer ångest..
 
Om jag ändå kunde tänka så här..
- Händer det nått, så händer det!
- Kommer vi inte iväg, ja då kommer vi inte..
 
Jag vågar inte förvänta mig någon, inte förän jag sitter på planet..
Det finns såååå mkt som kan hände tills dess...
 
Det kvittar ju om jag sitter inlåst hemma tills vi åker, det är tre till som ska hålla sig friska för att allt ska gå vägen..
 
 
Jag är LIVRÄDD för att någon ska bli sjuk (magsjuk) i närheten nu innan vi åker....
 
Lite här o där läser man om folk som är sjuka..
O jag oroar mig redan tillräckligt..
 
En arbetsdag kvar..
Heja heja...
 

Kommentarer
Postat av: Vera

NJUT !!! Du ska få vara ledig, slappna av, äta god mat, känna värmen mot din hy och slippa alla vardagliga problem !
När du väl är framme kommer du tänka "varför oroade jag mig så mycket?!"
Jag vet hurdan du är, så jag vet att det inte är lätt för dig, men allt löser sig- det bara är så :)
Ta hand om dig !

Svar: Jag försöker tänka så, men det är inte lätt..:/ när jag väl är där så slappnar jag nog av, men sen ska vi hem oxå:D
Tack för pushande ord!!
Kram
Pila

2013-04-12 @ 06:44:44
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0