Sconeskväll...

Efter en ganska snabb dag på jobbet blev det scones o te (o efterrätt på det) hos mig med A o L..
Trevligt värre.:)
När vädret är skit är det extra mysigt att krypa ner i soffan o svulla scones:D

Jag o syster har nu anmält oss till fitnessfighten..
Startar 1 maj, ledig då som tur är..
För det ska fotograferas, mätas o vägas..

Jag har lite recept uppskrivna men har långt ifrån koll på alla mellanmål o middagar...
Men det kommer:)

Det svåra kommer bli att träna 1 timma om dagen..
Att få till den där ynka timman.:/

Men det ska gå, o nu har man både sig själv o andra att tävla med.:)

Ser fram emot detta, på nått konstigt vis?!!

Nu ska jag krypa ner, o läsa lite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0