Vi säger så, så länge..

Idag är det söndag, o jag har precis städat lyan..
Skönare o komma hem till ett rent hem, än o se all grus i hallen direkt..:D

Men det tog på krafterna o nu ska jag ta en kaffe på balkongen..
Solen är här idag, o det ska bli lika varmt här som på Cypern..
Känns ju sådär, men men...

Ikväll tar jag med syrran o våra väskor ner till Vrum, sen ska vi åka mot flygplatsen tidigt imorgon...
Så flyget ger sig av med oss vid 8.00..
Håll tummarna...

Dagarna går ganska bra, men kvällarna e ett helvete..
jag mår så sjukt dåligt..
Oro o stress blir tillslut panik..
O jag vill bara iväg så jag slipper detta...!!!

När jag e där, när jag e framme, när jag har klarat det..
Då är det jag som springer barfota på stranden o flaxar med armarna o skiker "jag kan flyga, jag är inte rädd" - så det så... !!!

Jag ska se om jag få till det sista i resväskan nu..

Ni får ha en toppenvecka o njuta av vädret här hemma...
Så skriver jag när jag kommer hem igen..

Håll ut, o va rädda om er..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0