Dagarna går, o värken består..

Redan torsdag imorgon..
Snart har jag tagit mig igenom första veckan på worket..
 
Haft några större projekt så tiden har gått fort.
Har redan saker som måste göras imorgon när jag kommer, för hann/kunde inte göra dom i eftermiddag..
 
Jag hade ju telefontid med min läkare i måndags, o han ringde idag igen..
Men blev inte klokare denna gången heller..
Han ska tygligen kolla med "högre makter" om vad som gäller o kan funka med andra sprutor, som tydligen fanns..
Den förra fick ju mitt immunförsvar i botten o jag fick massa infektioner o en allergichock på hela benen...
Det va ingen höjdare, men det är fan värt det istället för att ligga sömnlös om nätterna o inte kunna ta sig ur sängen..
MEN, åker jag på en värre sjukdom som tex lunginflammation med dåligt immunförsvar kan det gå illa, riktigt illa..
O det vill jag inte riskera.. :/ 
Han skulle iaf höra av sig när han visste mer..
Vilket i sin tur innebär att det säkert blir nya besök o fler tester..
O vem säger att nästa skulle funka lika bra som humira gjorde?
Dhaaa...

Har in krycka jämte sängen nu mera, så skulle jag inte kunna gå så får jag iaf något att stödja mig på..
 
Jaja, en sak i taget, o en dag i taget..
 
Jag bokade stepen på tisdag iaf..
Får trycka i mig lite medicin innan o hoppas att kroppen håller..
Att konditionen inte gör det vet jag..
men det är bara att kämpa på..
 
Blir tidig sänggång ikväll..
trött i huvudet känner jag..!
 
Ha de bra..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0