En onsdag då...

Började med sovmorgon då jag började sent idag..
Härligt härligt..

Sen blev det lite fix o trix innan jag körde o hämtade posten till jobbet, tankade bilen o städade ur det inför morgondagen..
Då ska den få bo hos BeGe-bil över natten o hoppas på bättring till fredageftermiddag..:)


Blir cykel till jobbet imorgon..
o då kommer timmarna gå fort, det är inventering som står på mitt schema!!
Men hoppas på att det går smärtfritt o att jag hinner klart..

efter dagens jobb blev det lyxmiddag hos syster o Elias..
Lite fotboll, lite gungande, lite tågbanebyggande o lite filmmys.:)
Han är stor nu killen, det går lite för snabbt bara..:/

Tack för en trevlig stund :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0