Fredag..

Började dagen runt halv 9 då BeGe ringde o frågade om de skulle passa på att fixa ett fel till de hade hittat, o självklart blev jag positiv till det..
De trodde det va några skruvar som va glappa i motorfästet, vilket sedan visade sig inte vara åtdragna alls..
Så hela motorn har hängt lös o hade de skruvarna gått av, ja då hade det blivit dyrt...
Nu blev det ca 2500 kr, o den summan är jag nöjd med...
Otroligt tacksam för att BeGe är så bra o informerar o kollar upp saker de inte är tillsagda till..

Men det knakar fortfarande, lite, inte i närheten som innan, men 3-5 ggr under bilturen upp till sandra..
men de kan vara en fjäder!?
Måste lära mig att gilla läget lite mer, inte lyssna o förstora upp småskit liksom..
Det som händer, ja det får väl hända då..
Jag kan inte köra runt o oroa mig för vad som KAN hända, utan ta det OM det händer..
Men jag är en pessimist, när det gäller allt..
De där "tänk om" förföljer mig otroligt ofta..

Har lite o jobba på, om man säger så..

Nåja..
Blev en sväng till Dollarstore med bästa M i eftermiddag..
Köpte lite bra o ha grejer mest..
Kul o komma ut lite..:)

Sen va jag uppe hos syster m fam o kollade läget lite..

Imorgon är det lördag, då blir det en stund på stan för det va någon "Lejondagen" tydligen..
Kan vara kul för Elias..

Sen på kvällen blir det trevligheter med A o L..
Så det ser ut att bli en bra lördag :)

Hoppas ni får en bra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0