Halva har gått..

Redan torsdag!!
Kom hem från norge lördag natt, o va hände sen??
 
Dagarna springer ju iväg..
Kvällarna blir alltid så sjukt sena..
O idag vaknade jag vid 9 tiden o gick upp en sväng o sen la jag mig igen, o sov till halv 12..
W T F ?!
 
Så nu måste jag ta tag i dagen...
 
Igår va det en heldag i jkpg..
Lite shopping (ja mycket blev det inte för min del) haha..
Sen mötte vi upp vänner o åt middag ihop för att sedan åka hem till deras söta lilla hem..
Vilket litet hus, men helt i min stil:)
Mysig tycker jag..
 
Om jag säger att de har flyttat huset från ett ställe till ett annat så förstår ni nog hur litet o sött det va:)
 
Deras son växer så det knakar, o får jag säga mitt så va det pappa upp i dagen:)
Kul o ses igen:)
 
Helgen kommer som varje år bestå av Virserums marknad..
Hur denna fredagskväll slutar få man helt enkelt se..
Men jag tror jag är för gammal för att hålla igång lördagskvällen oxå..
Så jag slår på stort o kör all in på fredagen..:)
 
Jag hoppas att jag träffar gamla vänner o att ingen kommer dit på dåligt humör..

Jag ska iaf dansa o ha roligt:)
 
Nåja, tvätten ska in, o jag ska gå o handla lite...
 
I eftermiddag blir det nog en skogstur med syster, kanske hittar vi skogens guld:)
 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0