Helgen tar slut den oxå..

Inte bara arbetsveckorna..
 
Dagen började med en heeeel natts sömn..
vaknade av alarmet vid 8,40 o gjorde mig redo för en dag i Växjö med shopparna Elias o syrran..
Sen att Elias trodde vi skulle dit o "hoppa" va ju inte så bra..:/
Fanns ju inget att hoppa på/i...
Men han hängde på bra mellan alla butiker o han e trevlig mot människor o hälsar o styr:)
Satte sig till rätta i en solstol på plantagen o skrek "heja heja heja" högt som faen, han sa att han satt o tittade på pippway..:D
 
Men när vi skulle bege oss hem sa jag till honom att vi lyckats shoppa en hel del, både krukor, balanscykel o kläder till honom så svara han mig
- ah men Pila, byxorna va inte så snygga..
;D
Sen somnade han gott i bilen på väg hem:)
 
Det blev bara krukor för mig, o lite gott o äta..
Men det är roligt att komma iväg en söndag, speciellt med syrran o coolaste grabben i stan..
 
Jag har plockat ihop lite blommor o ändrat platserna lite nu ikväll..
så ska ge torget en chans på tisdag o se om jag hittar några "bra" växter till tvrummet..
 
Nu blir det en film innan jag tackar för denna helgen..
Sen kör vi en ny vecka med jobb, träning o förhoppningsvis bra ryggdagar..!!
 
Tjao..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0