Mitt i veckan..

Onsdag idag..
Började dagen med några snoozisar..
Sen upp o lägga på ett ansikte, sen äta frulle..
Efter disken insåg jag att jag va klar, o att tiden räckte gott o väl till att cykla till jobbet.
Hann t.o.m stanna på vägen o prata lite med gamla kollegan..:)

Har känt mig frusen o "ruggig" hela dagen..
Ibland har jag haft fleecen på, sen va den för varm från o till..
O nu känner jag mig lite småseg..
Får inte bli sjuk nu...:/
Imorgon blir det ju både promenad o Combat..
Heja heja..

Idag har det svävat "glasstankar" från o till efter lunchen..
Men klarade mig..:)
Men nu kan jag erkänna att en godispåse eller en smarrig äppelpaj hade suttit fint..
Förmodligen för att jag känner mig hängig o höstmörkret kryper på o man vill bara "gotta ner sig under filten"..

Btw fick jag tid till Olle, men kan inte åka då..
Är ju i Jkpg o jobbar då, känner inte riktigt för att åka hem därifrån, för att dagen efter åka till vvik, o sen tillbaka till jkpg..
Njaee, jag får helt enkelt hoppas på en bättre tid..
Får se va de säger imorgon..

Nu är det dags att krypa ner under filten..
Ingen som lånar ut sitt badkar en stund, för just ikväll saknar jag mitt..:/

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0