Ledigt igen..

Någon mer än jag som är veckovild?
Man är ju inte annat än ledig känner jag..
Visst, ska inte klaga, går ner i timmar nu i januari så får väl vänja mig..:/

Idag slutade jag hela 2 timmar tidigare, vilket kändes bra då jag skulle träna vid 18.00 o hann stå i kö på systemet innan:D
Människor slet i flaskorna som galningar:D

Träningen gick väl sådär kan jag säga..
Magövningar är döden, o jag svankar för mkt så får ont, på fel ställen o inte i magen:/
Men jag va där!
O jag har dippat enormt sedan julafton så ett o annat skit-kilo har jag lagt på mig igen..
Det är konstigt att sockret har sådan kraft på min hjärna..
Så imorgonkväll ska jag äta o dricka gott.
Sen får det bli ff-struktur igen så sötsuget hamnar någon annanstans än i min hjärna..

Nu ska jag ta tag i diskhögen..
Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0