Pjuhu...

Efter en härlig "sovmorgon" va det dags för jobb..
Förmiddagen gick lite segt men sen fick vi alla våra egna små uppgifter så då sprang tiden iväg istället.:/
Vips va hon 17,55 o jag hade totalt glömt att titta på klockan..
 
Sen va det raka vägen till willys o köpte en salladslåda som jag slängde i mig innan jag körde upp till Elias som hade mor o far på besök..
Satt där en stund innan jag körde hem igen o skulle göra matlåda..
 
Blev grytbitar med wok o spagetti..
Tja, fantasin är ju som typ bortblåst..:/
 
Men magen är fortfarande fin:)
 
Nu har jag ätit keso med clementin o ska strax hoppa ner i sängen...
 
Idag blev det alltså ingen step, vilket känns fel...
Så imorgon ska jag ta en långpromenad efter jobbet, för maten är klar så slipper stå med det då...
Måste röra på mig då jag inte kan träna torsdag heller för då är det möte på kvällen..
Får ta igen det nästa vecka..:)
 
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0