Butikskommunikatör

Ja det är vad jag är nu mera..
O idag va det dags för min första kurs, i Norrköping..
Kl 06 va jag uppe o såg stjärnor..
Kl va 07 när jag gick upp till vägen o hoppade in i chefens bil mot scandic hotell...
Vägen va bra o tiden gick skapligt fort..
Först blev det kaffe o fralla..
 
Sen ner i salen o lyssnade på lite fakta..
Blev några grupparbeten vilket va både intressant o roligt..
 
Sen va det lunch o det fanns massa o välja på..
Lyxigt delux..
 
Tillbaka i salen o fortsatte i två timmar innan det va dags för fika..
Massa små goda kak-snittar o lite frukt o annat..
 
Vid halv 5 va kursen klar o vi gick ner till butiken i Norrköping för att se hur den butiken såg ut..
Intressant det där..
Lite tips o lite överblick på nya sätt..
 
Det var en bra dag, o jag har lärt känna nya människor o fått lite mer kött på benen..
Men inser vilket stort ansvar jag egentligen har..
Så det kommer ta tid att lära mig allt o verkligen få det fungera..
 
När vi åkte hem va vi skiiitnära på att smälla en älg..
Kan inte fatta hur vi kom undan..
Men vi vaknade till liv o klarade av att köra de sista milen med ögonen på helspänn:D
 
Nu har jag ätit en pizza, lyxade till det lite..
O jag ska titta på det okända innan jag somnar gott för natten...
 
vi säger så, hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0