Söndagssammanfattning...

En trevlig stund hos H o C med kattungemys, gofika, vapenlekar o soffhäng.
Vidare för middag på Grandsamarkand med hela gänget..
Efter för mkt mat blev det lite butiksbesök..
Allt jag köpte va ett par trosor (?!)
Haha..

Innan vi åkte hem fick Elias sig en rejäl överraskning, för vad fanns i H´s bil, om inte " En sån"..:D
Elias har i flera dagar pratat om en åkbräda som man kan ha i pulkabacken o det hade pappa D fixat medans Elias va med oss brudar i klädaffärerna..
Felet blev bara att Elias trodde den va från H, så efter en del förklaringar så slutade diskussionen med att det tydligen va H som hade målat bilden på den:D
Men lyckan går knappt beskriva..
Underbara barn!!

Nu är man på hemma plan o ska fixa en liten lunchlåda innan jag landar i soffan för kvällen...

Imorgon är det måndag igen, o jag ska ringa lite läkarbestyr innan jobbet kallar..

Tack för idag H o C o tack syster m fam för att jag fick följa med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0