Vi har firats..!!

Efter en stund ute i snön med syrran o Elias så gjorde vi allt redo för kvällens firande..
Det blev smörgåstårta, kaffeo prinsesstårta o supergoda biskvier...
Åt på tok för mycket av allt så känner mig som en flodhäst just nu:S
Men gott var det...
 
Mamma o pappa kom med en hel skottkärra med presenter..
Sandras  kille fyller oxå nästa vecka så han firades så klart oxå..
Han fick skottkärran alltså:D
 
Av mamma o pappa fick jag en ny elvisp då min gått sönder, en superbra kastrull så jag slipper bränna allt jag gör, o ett dasslock (?!)
Haha, mitt har iofs varit trasigt sedan jag flyttade in här, så det "satt" fint med ett nytt:D
 
Av syrran gick jag proteinpannkak´s-pulver:)
O sen va det dags att öppna presenten från Elias..
Förstod inte först va det var, men sen kunde jag inte hålla tårarna borta..
En bok om vad jag betyder för honom, o massa bilder på bus o kommentarer på saker o ting..
Jösses, det värmde så det gjorde ont..
Stackars Elias, han blev helt ställd när jag satt där o lipade..
Tusen tack, Elias (och sandra)...
 
 
 
Nu är jag hemma o känner att jag somnar när som helst..
Har varit uppe på tok för länge varje kväll..
O det slår tillbaka nu...
 
Vill bara säga ett stort TACK för alla fina o bra presenter..
O för en trevlig kväll med er, min familj...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0