Bodystepen..

När det är nytt pass så brukar det vara stelt, svårt och man tänker mer än jobbar med kroppen..
Men vad va nu detta??

Visst, det va svårt att hänga på, men SHIT!
Jag svettades o flåsade som en gris..
Mountinclimb from hell..
Öfta, o fort..
Det va där kroppen fick jobba ordentligt..
En låt va rolig, snabb o kommer man in i den så är det ett stort leende rakt igenom:)
Jag fick iaf känna av min ruskigt dåliga kondition..

Istället för att säga att konditinen gav mig en käftsmäll, så kändes det som att bli fimpad i ansiktet..:D

Usch va hjärtat slog o flåset va extremt..
Men jag kommer somna gott i natt om inte annat.

Nu har jag smällt i mig en ordentligt stor köttbullsbaggis..
Den satt där den skulle...

Tack för idag syster.. <3

Ny vecka startas med morgonpromenad,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0