Freeeeda...

En dag på jobbet som sprang förbi..
Kundklubbsdagar så massa folk..

Hade det väntande mötet med chefen oxå..
Blev som väntat, o fick en del positiva ord så det känns bra..:)
Kööör bare kööör..!! ;)
 
Jobbar imorgon oxå, så ska ta en lugn kväll i soffan..
 
Gladiatorerna är på tv o man sitter o suckar över dessa finfina kroppar...

Har haft ett stort sockersug några dagar nu..
Stod en chokladask på jobbet idag, med pärlnougaten kvar..
Men jag tittade på den, åt min banan o gick ner..
Jag vet ju hur denna kvällen skulle slutat annars..
 
6 dagar kvar till vägning..
Jag har fuskvägt mig, för att vara ärlig.
O det såg bra ut..
Stannar jag där e jag mkt nöjd med denna månaden..
Men ska hålla mig till nyttig o bra mat..
 
Men chokladsjöfrukter hade inte varit fel..
Eller  en 100 grams chokladkaka..
 
Ska nog ta en promenad imorgon efter jobbet..
Lite musik i öronen o raska steg..
Det är ro för själen..:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0