Ledig torsdag..

Hunnit med en del trots att jag sov länge..
 
Varit i Eksjö o fixat passet..
Att de va så enkelt va jag inte med på:D
Hur kortet ser ut hör väl inte hit va? haha...
Men jag kommer nog både dit o hem så bara att gilla läget..
 
Sen blev det go-middag som blev mos o torsk med sås o morötter..namnam..:)
 
Bestämde mig i sista sekund för att haka på syrran på combaten..
Men det är inte lätt, man måste kunna takten o stegen för att kunna ta ut sig på rätt sätt..
Men jag gjorde ju iaf något bra:P
 
Jag skulle ta bilen ner till gymmet, men fick inte låset, ingen av dosorna ville funka..
Men nu är batterierna bytta men det är fortfarande en som inte vill riktigt..
Kan låsa bilen, men inte öppna den med just den dosan..
Så får ring bort till begebil o höra va en sådan skulle kosta..
Kan tänka mig mellan 1000--1500 kr..
Inte roligt, men bra att ha två nycklar..
 
Nu är en tvätt igång o det är farmen på tv..
 
Imorgon är en stor dag på jobbet..
Ska ha möte med chefen, men vet redan vad som ska sägas..
O ja, det får man ta..
Men hey, vi är ett sådant bra team så det löser sig:)
 
Tack för en bra träning syrran...
O tack Magdis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0