Lördag

O jag är äntligen ledig..
Igår la jag mig runt tolv, o idag slog jag upp min gröna vid ca 9.30..
Men låg kvar o vips så va kl 10.30..
Men det va behövlig kände jag..

dock har jag fortfarande ett hem med skitiga golv..
Har inte haft ork eller lust att städa..
Har varit nog med att diska o laga mat..

Men det tar emot, för det e så jäkla ledsamt..

Jag önskar att jag kunde ge mig ut på en promenad..
men vet inte om det är så bra, det e ju massa minus ute o jag är inte helt hundra..:/

På måndag måste jag har kraften tillbaka..
Då e jag uppskriven på pump..

Nu äter jag frukost, o än har jag ingen smak el lukt...
'''suck"

Men bara att hålla ut..

ha en bra dag..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0