Måndagskväller.

Redan?
Vart tog dagen vägen..?

Åkte mot Vvik ca 10.30 o va framme i god tid..
Tog en kaffe innan det va dags att vänta in Mr doktor..
Lika komisk man som vanligt, men han vet vad han pratar om vilket känns bra.
Lite förbättringar här o där, o lite försämrat i själva ländryggen.
Men bara att kämpa på..
Ett nytt prov togs då mitt immunförsvar är nedsatt pga sprutorna.
Så nu har jag koll på läget o lite siffror igen..
Ett år till nästa besök, o då ska jag banne mig kunna böja mig längre ner..
Ska tänja på skiten:P

Blev lite shopping på dollarstore innan vi åkte hemåt..
Elias gillar det där med shopping..
Han brås nog på sin mamma o moster:D
Nöjd o belåten tuggade han i sig lite godis till en film på hemvägen innan han slocknade..
Gud va han pratar nu, man hinner inte med..
Förklarar filmen innan saker o ting har hänt:D
O vem smälter inte när man sliter upp bildörren idag på morgonen o han sitter där inne med ett leende o säger
- Hej älskling!
O inte att förglömma, tungspetsen va ute o vände..:D
Gullunge..
Va roligt att ni följde med:)
Men nästa gång, då kör vi riktiga vägen;)

Nu har jag hunnit gå o handla lite, o lagat mat som satt sjukt fint..
Dock hoppade det visst ner några naturgodisar i korgen som jag tänkte smaska på till tvn sen..
Jag kände att jag ville unna mig det efter en bra vecka..
O imorgon ska det stepas igen:)

Det va måndagen de, o imorgon är det tisdag:)

Bye...

Kommentarer
Postat av: sandra

å du umgås inte med honom varje dag.. då kan du tönka dig hur trött man kan bli efter allt prat haha..

kul å komma ut lite men ja håller såklart me.. bättre å ta riktiga vägen hem för någon bra kartläsare va du då inte:)

uNNA dig du lite gott så kör du igång imon igen

2013-01-28 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0