Skitdag delux...

Började dagen med utbildning, skulle komma kl 9 för det.
Men eftersom det kom stor leverans med varor just då så fick det skjutas fram till 10, då jag egentligen skulle börjat.
Ena kollegan blev magsjuk på väg till jobbet, (SUCK)
 
En seg dag med lite kunder...
 
Ett sjukt sötsug o nybakad sockerkaka bjöds det på, o semlor stod så fint i kylen.
Men jag höll mig till mina clementiner..
 
Jag slutade jobba, åkte raka vägen till mästertvätten för att tvätta bilen.
Det va kö!!
Men tillslut kom jag in i en hall.
gick hyffsat men man vill kunna få bort alla jävla prickar som sitter som berget.
 
På vägen hem så insåg jag att vägen va hal, alltså fryser det på.
Vilket innebär att jag fick torka alla dörrar noggrant.
Om det räcker vet jag imorgon.

Dörrjävlen har väl fastnat då..
 
Fick brev från sjukhuset, o nya prover ska tas, IGEN.
Gör ju inget annat än springer till sjukhus...
Men lika bra o kolla över läget så det inte går helt galet..
 
Slängde på mig träningskläderna o tog mig till gymmet.
Insåg att jag återigen glömde tuggummi som jag alltid vill ha när jag tränar..
Men men..
Väl inne tog vikterna slut, vi stod som packade sillar o mina 5 kg´s vikter fick jag va utan..
Kroppen strejkade, jag va trött, grinig o kunde inte göra övningarna som jag brukar.
Jag sig inte heller mig själv i spegeln vilket inte gjorde saken bättre..
Stog på alla fyra o tryckte mot väggen när det va dags för armhävningar o insåg att jag fick göra så gott jag kunde..
 
När passet va klart gick jag, något besviken mot omklädningsrummet o insåg att jag hade tuggummi i fickan på jackan!!!!
 
Bilen va igenimmad o vägen va glashal..
 
Behöver jag säga att jag e bitter???
 
Imorgon är det 1 feb.
Jag ska väga mig innan frukost..
O HOPPAS verkligen att jag blir nöjd...
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0