Snart dags för måndag, igen..

Denna helgen sprang iväg..
Men har hunnit med en del..
 
Gamla vänner har dykt upp o även spenderat tid med min närmsta <3
Varit hos syster på middag o Elias är inte sen med att bjuda på kaffe..:)
 
Nu ikväll fick jag äntligen smak o lukt tillbaka..
Varit sjukt tråkigt att inte känna smaker, så det uppskattar jag otroligt mkt nu..!!
 
Jag hoppas att jag är pigg nog för ett pumppass imorgonkväll..
Idag har jag varit ganska sleten, kan bero på att jag drack 1 liter vin igår:D
Men att va täppt i näsan tar på krafterna det oxå..
 
Men som sagt, det börjar räta till sig:)
 
Nu jobbar jag tre dagar innan jag e ledig igen..
Sen kör jag fredag o lördag igen..
 
Blir lite viktiga ärenden under dagarna..
 
Skulle behöva boka tid för massage snart oxå..
Det spänner lite i axlarna ibland..
 
Har fått tid till reumatologen nu oxå..
Ser jag fram emot..
 
Alltid roligt att utvärdera o se hru saker o ting har förändrats..
Dock så strular bröstryggen lite igen, o började när ör-helvetet gjorde mig tvungen att göra uppehåll med medicinerna.. Kanske kan han se om det lättar, eller om det är kört nu:(
 
Jaja..
Jag hoppas dagarna springer på fort så jag får lite svar på mina frågor..
 
Det här med att vara utan smak har varit bra, man har inte varit sugen på nått..
Men nu, när det är tillbaka... Ja då jävlar drömmer man om allt som smakar choklad o pizza..
Hrm..
 
Ne, tjollahopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0