Vad hände?

Jag skulle ju bara ner till gymmet o gå på bandet o tänja på träningsvärken sedan igår..
Snabbade mig på så jag hann säga hej till syrran innan hon gick in för att köra sitt pumppass hon missade igår..
Men hon fick mig, efter en lite tvekan att hänga med in på pumpen..
Så ja, träningsvärken kände jag av, men försvann sakta men säkert bland benböj och axellyft..

Det va inte riktigt planerat att jag skulle sitta här med öm kropp, men så blev det o ingen är gladare än jag;)
 
Tack för det sis..!!
 
Nu har jag duschat, fötterna ligger på bordet o jag ska smaska på detta goda..
Fick lite proteinpulver av syrran med hallonbitar i, som jag blandat med kesella..
Hade hallon i frysen så värmde på några o blandar ihop..
O guuud så gott..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0