Helhelg i Ullared..

Igår kom mor o far o hämtade upp mig ca 8.30 för att sedan köra mot Ullared för två dagars shopping..
Vägen dit gick kanon o vi åt lite macker innan vi gick in i varuhuset o möttes av ganska mycke folk, men som sedan blev färre.. Skönt...
 
Första kvittot blev strax över tusenlappen..
 
Va ute o smällde i oss kinabuffe för att sedan gå in en stund till innan butiken stängdes..
 
Sen va det dags att åka mot husvagnen..
Den va superfin, helt lagom o området va stort med väldigt organiserat o fanns minigolf o barnfilm för stackarna som va uttråkade..
Kvällen blev kanon o alla solade, grillade o drack lite alkohol medans tärningar o kortlekar fanns på varje bord runt omkring..
 
vi grillade korv o tog några cider/öl innan vi stängde in oss i vår lilla vagn..
Kl va bara 22 men somnade ganska snabbt..
Sov skitdåligt för det va svinkallt under natten..
kröp ihop i fosterställning o huttrade som en ökenråtta i fjällen..
 
Efter att jag tittat på klockan ett x antal ggr så va det 7 o jag insåg att vi alla va vakna..
 
då blev det frulle o lite städ av vagnen innan vi körde ner för omgång 2...

Mycket mindre folk o jag hittade en supernice jacka som jag är skitnöjd med..
Men gladast är jag för jeansen jag hittade o kunde ha, så fick bli både mörka o ljusa...
 
Nu ska jag packa upp allt jag fick med mig hem..
 

O detta är bara mitt, syrrans o elias ligger fortfarande kvar i deras kasse..:)
 
Får tacka mamma o pappa för en otroligt trevlig helg utan stress o med massa sol o härlig stämning..
 
Ikväll sover jag som en sten o laddar inför en ny arbetsvecka..
Den blir tuff..
 
Säger så, heeeej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0